Lapsuuteni lelut ja leikit -kysely vähemmistöille

Lapsuuteni lelut ja leikit -kysely

Museo Leikin tuleva päänäyttely tuo esiin lapsuuteen liittyviä ilmiöitä muistojen, esineiden, valokuvien ja tietysti itse leikin avulla. Uuden näyttelyn tavoitteena on tarjota ääni myös Suomen kulttuuri- ja kielivähemmistöjen lapsuusmuistoille.

Jos koet kuuluvasi johonkin suomalaiseen vähemmistöön, voit vaikuttaa tulevan museon näyttelysisältöihin vastaamalla Lapsuuteni lelut ja leikit -kyselyyn. Kysely on suunnattu kaikenikäisille, ja siihen voivat vastata myös lapset koskien nykyhetkeä. Aikaa vastata on 9.1.2022 asti.

Vastaamalla kyselyyn annat Museo Leikille luvan tallentaa vastaukset museon arkistokokoelmaan. Museo käsittelee vastauksia anonyymisti. Vastauksia voidaan käyttää tutkimuksessa ja julkaista esimerkiksi museon näyttelyissä, verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa ja julkisissa kokoelmaverkkopalveluissa. Arvomme vastaajien kesken pääsylippuja keväällä avautuvaan Museo Leikkiin ja museokauppatuotepalkintoja.

Vastaa tästä Lapsuuteni lelut ja leikit -kyselyyn!