Hello Kitty

TULOSSA: Ystävänä Hello Kitty -pienoisnäyttely 22.5.2024 alkaen

Museo Leikki juhlistaa maailman tunnetuimman japanilaisen ikonin Hello Kittyn 50. juhlavuotta pienoisnäyttelyllä. Ystävyyden ja söpöyden lähettilään omassa näyttelyssä esillä on suomalaisten Hello Kitty -keräilijöiden kokoelmia kaikilta viideltä vuosikymmeneltä. Kolikkokukkarosta maailmanvalloituksen aloittanut Hello Kitty seikkailee näyttelyssä paitsi leikkikaluissa myös erilaisissa arjen esineissä. Pääset tutustumaan myös Hello Kittyn ystäviin, japanilaisen Sanrion muihin Suomessa tunnetuimpiin hahmoihin, kuten My Melodyyn, Little Twin Starseihin ja Kerokerokeroppiin. Hello Kitty kutsuu pienet ja suuret näyttelyvieraat kotiinsa leikkimään ja ystäväkuviin kanssaan!

Ystävänä Hello Kitty -näyttely on avoinna 27.10.2024 saakka. Se toteutetaan yhteistyössä Sanrion kanssa.

Näyttelyssä tapahtuu:

Pe 24.5. Pienten aamu Hello Kittyn seurassa klo 9 – 12
La 25.5. Hello Kittyn ystäväjuhlat klo  10 – 17

Museo Leikin logo Sanrion hahmoilla.