La 4.5. May the 4th -päivä Museo Leikissä

Tervetuloa viettämään lauantaina 4.5. Tähtien sota -päivää Museo Leikkiin! Tapaa hahmoja kaukaisesta galaksista, ota säihkyvä glittertatuointi, osallistu tietokilpailuun ja askartele avaruusalus. Ohjelma sisältyy pääsylipun hintaan.

Tähtien sota suunnistus non stop koko päivän
Jediä mä metsästän! Tule etsimään Museo Leikin näyttelyyn piiloutuneita Tähtien sota -keräilyfiguureja.

klo 11 – 15 Hattara-kioski
Tähtisumua mahan täydeltä! Museonystävien hattarakioskista voit ostaa ihanaa ja suussa sulavaa hattaraa.

klo 11 – 13 Avaruusalusten työpaja
Valonnopeudella toiseen galaksiin! Avaruusalusten työpajassa askarrellaan kierrätysmateriaaleista huikeita Tähtien sota -aluksia.

klo 11 – 15 Imperiumin uljain kuvauspiste
Ikuista tähtihetkesi! Hyväntekeväisyysjärjestö Finnish Garrison 501st Legionin hahmot kaukaisesta galaksista odottavat sinua kuvaan kanssaan.

klo 11 – 15 Vieraita kaukaisesta galaksista
Olkoon voima kanssasi! Tule hämmästelemään Voiman valoista ja pimeää puolta, kun hyväntekeväisyysjärjestö Finnish Garrisonin 501st Legionin hahmot saapuvat tuomaan kaukaisen galaksin taikaa.

klo 12 ja klo 14 Tähtien sota -tietovisa
Tiedolla tai tuurilla! Jännittävässä tietokilpailussa pääset testaamaan Tähtien sota -tietoutesi tason.

klo 14 – 16 Glittertatuointipiste
Loista kuin avaruuden tähdet! Glitter-tatuointipisteellä voit ottaa itsellesi upean kimaltelevan tatuoinnin.

Muutokset ohjelmaan mahdollisia!

Dath Vader -figuuri aluksensa edessä.